Ogłoszenie numer: 10447137, z dnia 2025-11-23
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Doradczyni / Doradca Klienta
Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS...
Stanowisko ds. biura obsługi interesanta
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów...
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...