- obsługa klientów biznesowych i indywidualnych
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku.
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,
- zdolność analitycznego myślenia,
- silna motywacja, zaangażowanie oraz orientacja na osiąganie celów,
- prawo jazdy kategorii B.
- stabilną pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, (praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach)
- pakiet socjalny, (m.in. karty multisport , bony świąteczne, ośrodek wypoczynkowy dla pracowników z rodzinami nad jeziorem, imprezy integracyjne, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, paczki mikołajowe dla dzieci)
- szkolenia, rozwój zawodowy.
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
Twój zakres obowiązków Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych) Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi...
Sprzedawca Usług Serwisowych
Aktywne pozyskiwanie oraz sprzedaż usług serwisowych i części zamiennych. Analiza bazy danych klientów. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami poprzez regularne wizyty. Współpraca z różnymi działami w firmie. Przygotowywanie ofert sprzedażowych....
Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...