- obsługa klientów biznesowych i indywidualnych
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku.
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,
- zdolność analitycznego myślenia,
- silna motywacja, zaangażowanie oraz orientacja na osiąganie celów,
- prawo jazdy kategorii B.
- stabilną pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, (praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach)
- pakiet socjalny, (m.in. karty multisport , bony świąteczne, ośrodek wypoczynkowy dla pracowników z rodzinami nad jeziorem, imprezy integracyjne, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, paczki mikołajowe dla dzieci)
- szkolenia, rozwój zawodowy.
Specjalista ds. Sprzedaży
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu. Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta....
Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Zakres obowiązków Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla...
Konsultant Edukacyjny – Ekspert Przedmiotowy
Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjnych oraz prowadzenie spotkań...