Jako osoba posiadająca prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny, zapewnisz w „back office” sprawne funkcjonowanie naszych wyspecjalizowanych działów! Rozpocznij swoją karierę w jednym z naszych różnorodnych działów specjalistycznych!
- Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej
- Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach
- Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych
- Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją zestawień, wyszukiwaniem danych, dokumentacją
- Z czasem możesz samodzielnie prowadzić mniejsze projekty
- Osoby zainteresowane tematyką nieruchomości i pracą biurową
- Zorganizowanej, komunikatywnej i dokładnej
- Znającej pakiet MS Office (w szczególności Excel)
- Znającej język niemiecki (mile widziany)
- Praktyki w dynamicznej i profesjonalnej firmie
- Możliwość zdobycia doświadczenia i dalszej współpracy
- Wgląd w różne działy i zadania w branży nieruchomości
- Eventy & duch zespołowy
- Onboarding & stały rozwój
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Premie uznaniowe
- Zdrowie w miejscu pracy
- Ekspansja
- Program poleceń pracowniczych
Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...
Młodszy Zarządca Nieruchomości
Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła...
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie...