Przejdź do treści

Praca: Przedstawiciel Contact Center z językiem francuskim

Ogłoszenie numer: 9501643, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Przedstawiciel Contact Center z językiem francuskim

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

  • Codzienna współpraca z globalnymi klientami.
  • Pierwszy punkt kontaktowy.
  • Pomoc i wskazówki dla klientów dotyczące świadczeń.

Wymagania

  • Maksymalnie 6 miesięcy doświadczenia w podobnej roli.
  • Bardzo dobre znajomość angielskiego i francuskiego (min. C1).
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Oferujemy

  • Kompleksowy pakiet świadczeń.
  • Dwa "Global Wellbeing Days" rocznie.
  • Elastyczność w miejscu i stylu pracy (Smart Working).
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center

Twoja rola Obsługujesz klientów dzwoniących do naszego banku. Zaczynasz od wykonywania podstawowych operacji, takich jak przelewy, odblokowanie aplikacji mobilnej czy bankowości Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności i doświadczenia będziesz wykonywać bardziej...

Doradca Klienta

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...