Ogłoszenie numer: 9501643, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Przedstawiciel Contact Center z językiem francuskim
Miejsce pracy: dolnośląskie
Opis stanowiska
- Codzienna współpraca z globalnymi klientami.
- Pierwszy punkt kontaktowy.
- Pomoc i wskazówki dla klientów dotyczące świadczeń.
Wymagania
- Maksymalnie 6 miesięcy doświadczenia w podobnej roli.
- Bardzo dobre znajomość angielskiego i francuskiego (min. C1).
- Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy
- Kompleksowy pakiet świadczeń.
- Dwa "Global Wellbeing Days" rocznie.
- Elastyczność w miejscu i stylu pracy (Smart Working).
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center
Twoja rola Obsługujesz klientów dzwoniących do naszego banku. Zaczynasz od wykonywania podstawowych operacji, takich jak przelewy, odblokowanie aplikacji mobilnej czy bankowości Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności i doświadczenia będziesz wykonywać bardziej...
Doradca Klienta
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...