Novotel i Ibis Wrocław Centrum
- Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą.
- Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
- Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami.
- Szybkie i adekwatne rozwiązywanie pojawiających się wyzwań oraz problemów gości.
- Efektywne komunikowanie się w języku polskim oraz angielskim.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji.
- Inicjatywa i zadowolenie z pracy.
- Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych rozwiązań.
- Chęci do nauki i rozwoju zawodowego.
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz premie półroczne.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz świadczenia świąteczne.
- Prywatna opieka medyczna Medicover i karta Multisport.
- Regularne spotkania integracyjne oraz obiady pracownicze.
- Realne możliwości awansu zawodowego.
- Wyjątkowe karty zniżkowe na pobyty w naszych hotelach na całym świecie.
- Atrakcyjny program poleceń pracowniczych z bonusami finansowymi.
Recepcjonistka / Recepcjonista
Pierwszy kontakt z gościem -witanie gości, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób/miejsc. Odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą. Wprowadzanie i potwierdzanie rezerwacji (w hotelach),...
Recepcjonista (K/M)
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Nasze oczekiwania Masz...
Recepcjonista hotelowy
Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie faktur. Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc...