People make places
Recepcjonista / Recepcjonistka Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.
Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
Miejsce pracy - Wrocław, Ul. Piotra Skargi
Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
Miejsce pracy - Wrocław, Ul. Piotra Skargi
Zakres obowiązków:
- Witanie i obsługa gości
- Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji
- Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku wspólnym
- Zarządzanie skrzynką email dedykowaną do celów procesów recepcyjnych
- Rejestracja gości przychodzących / wychodzących zgodnie z przyjętym procedurami na obiekcie
- Zarządzanie obiegiem korespondencji (rejestrowanie poczty wychodzącej/ przychodzącej, przygotowywanie korespondencji wychodzącej wysyłanej pocztą, kurierem etc.) zgodnie z przyjętymi procedurami na obiekcie
- Sporządzanie zamówień artykułów biurowych, artykułów spożywczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biur
- Organizacja i zamawianie środków transportu w tym wydawanie jednorazowych kuponów na przejazdy taksówkami według ustalonego regulaminu
- Zgłaszanie awarii/usterek/uwag dotyczących biura na Helpdesk
- Pomoc Pracownikom biura w innych pracach biurowych, takich jak np.: laminowanie, bindowanie dokumentów, kserowanie etc.
- Bieżąca obsługa urządzeń będących na wyposażeniu Recepcji
- Współpraca z Działami / Serwisami / Usługami występującymi na obiekcie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania biura
- Archiwizacja dokumentów
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
- Podzielność uwagi
- Umiejętność organizacji czasu pracy
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00
- Wdrożenie stanowiskowe
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy
- Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
Manager ds. komunikacji/recepcjonista
Kontakt z klientem w siedzibie firmy oraz poza biurem na terenie powiatu głogowskiego, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur i paragonów, obsługa płatności w biurze, przygotowanie ofert oraz umów dla klientów, przygotowanie dokumentów pacjentów,...
Recepcjonista
przyjmowanie rezerwacji, zameldowanie wymeldowanie gości, udzielanie informacji, obsługa systemów rezerwacji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy...