Przejdź do treści

Praca: Referent ds. prowadzenia obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Referent ds. prowadzenia obsługi klienta
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0821
OBOWIĄZKI:
wg programu:prowadzenie biura obsługi klienta, udzielanie informacji i kompletowanie spraw,obsługa centali telefonicznej, prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: znajomość programów MS Office


Wymagania inne:

staż dla osób bezrobotnych

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy



Młodszy referent ds. monitoringu wizyjnego

1) obserwacja oraz monitorowanie osób i mienia, celem ochrony spokoju i porządku na terenie miasta, celem prewencyjnego zapobiegania popełnianiu przestępstw a także ujawnianie tych osób i reagowanie przy współpracy z właściwymi organami ścigania 2)...

Starszy referent

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...

Referent ds. rozliczeń i obsługi partnerów biznesowych

obsluga pakietu office (word, excel),komunikacja z innymi działami oraz dostawcami,wystawianie dokumentów PZ,przyjmowanie faktur rozliczeniowych,archiwizacja dokumentów,obijanie paszportów bydła,wprowadzanie korekt do ARiMR,obsługa urządzeń biurowych (skaner,...