Przejdź do treści

Praca: Referent ds. prowadzenia obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Referent ds. prowadzenia obsługi klienta
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0821
OBOWIĄZKI:
wg programu:prowadzenie biura obsługi klienta, udzielanie informacji i kompletowanie spraw,obsługa centali telefonicznej, prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: znajomość programów MS Office


Wymagania inne:

staż dla osób bezrobotnych

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy



Doradczyni / Doradca Klienta

Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS...

Stanowisko ds. biura obsługi interesanta

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów...

Pracownik obsługi klienta

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...