Przejdź do treści

Praca: Referent / Specjalista ds. organizacyjno-prawnych

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

zatrudni
referenta/specjalistę ds. organizacyjno-prawnych

DK.1100.7.2025
Zadania:
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych: zarządzeń, poleceń, pism okólnych dotyczących zagadnień organizacyjnych oraz sposobu realizacji zadań przez komórki organizacyjne,
  • przygotowywanie projektów uchwał Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
  • przygotowywanie projektów umów i projektów aneksów do umów,
  • przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw i rejestru upoważnień,
  • prowadzenie zbiorów wewnętrznych aktów prawnych jednostki, w tym uchwał Rady Uczelni i Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
  • obsługa organizacyjna spraw związanych z zarządzaniem mieniem nieruchomym i ruchomym Akademii,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznych,
  • prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków,
  • obsługa organizacyjna rzeczników dyscyplinarnych i komisji dyscyplinarnych,
  • przygotowywanie projektów pism w sprawach organizacyjno-prawnych,
  • prowadzenie ewidencji umów,
  • wykonywanie zadań Redaktora Naczelnego BIP oraz Administratora BIP,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi oraz z ubezpieczeniami pracowników wyjeżdżających służbowo zagranicę,
  • informowanie o zmianach stanu prawnego w zakresie działania Akademii,
  • stałe zastępowanie pracownika Kancelarii Ogólnej.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (Windows oraz Word, Excel).
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.


Specjalista ds. administracyjno-formalnych w dziale górniczym

Twoja rola w STRABAG Kandydat będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę administracyjno-formalnych zagadnień działu górniczego. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego, koordynacja procedur planistycznych z Urzędem i planistami. Nabywanie gruntów...

Technik

- udział i wykonywanie czynności w toku oględzin miejsc zdarzeń, w tym ujawnianie, zabezpieczanie śladów kryminalistycznych i sprządzanie dokumentacji fotograficznej oraz wykonywanie dokumentacji fotograficznej z miejsca przeszukań, wizji, eksperymentów i...

Pracownik ds. admministracyjnych

Kompleksowa obsługa administracyjna placówki: dokumentacja edukacyjna, korespondencja, przygotowanie zaświadczeń i certyfikatówKontakt z uczestnikami i kadrą (mailowy, telefoniczny, bezpośredni)Koordynacja harmonogramów kursów, warsztatów i zapisówObsługa...