Przejdź do treści

Praca: Referent w dziale ewidencji i świadczeń

Powiatowy Urząd Pracy
Referent w dziale ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Zgorzelec
Numer: StPr/25/0446
OBOWIĄZKI:
1) Rejestracja i obsługa osób zgłaszających się do rejestracji oraz rejestracja elektroniczna;2) Ustalanie statusu oraz uprawnień do świadczeń, w tym ustalanie prawa do świadczeń, naliczanie świadczeń dla bezrobotnych i dodatków aktywizacyjnych dla uprawnionych osób;3) Prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie zadań realizowanych przez dział, w tym w sprawach dotyczących nienależnych świadczeń;4) Prowadzenie spraw dotyczących postępowań windykacyjnych, w uzgodnieniu ze wskazanym pracownikiem;5) Wykonywanie zadań wynikających z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw określonych w ustawie;6) Wydawanie zaświadczeń, w tym wydawanie zaświadczeń poprzez Samorządową Elektroniczną Platformę Informacyjną (SEPI);7) Współpraca w wymianie informacji m.in. z ośrodkami pomocy społecznej, sądami, prokuraturą, policją, komornikiem sądowym, organami emerytalno-rentowymi, Państwową Inspekcją Pracy, Narodowym Funduszem Zdrowia oraz innymi organami i instytucjami;8) Sporządzanie rocznej informacji o przychodach (PIT-11) dla osób pobierających świadczenia.9) Sporządzanie informacji statystycznych, analiza danych i opracowanie informacji dotyczących ewidencji i świadczeń;10) Prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań ustawowych;Umowa o pracę na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia;pełny etat - praca w godzinach od 07.00 do 15.00PROCEDURA KONKURSOWA :więcej informacji na stronie : https://pupzgorzelec.bip.gov.pl/nabor-pracownikow/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-2-2025-referent-w-dziale-ewidencji-i-swiadczen.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)


Wymagania inne:

preferowany kierunek wykształcenia: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, preferowane doświadczenie pracy w administracji publicznej , znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (DZ.U.2025, poz.620), znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (DZ.U. rok 2024, poz. 572 z póżn.zm.), znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1530 z późn. zm.), znajomość ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U.2025, poz.132 z późn.zm.), znajomość obsługi komputera z wykorzystaniem pakietu MS OFFICE tj. WORD, EXCEL, umiejętność korzystania z Internetu, umiejętność sporządzania pism urzędowych, umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność posługiwania się Klasyfikacją zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. 2018 r. poz. 227 z późn.zm. odporność na stres, komunikatywność i dyspozycyjność, umiejętność samokształcenia, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność prowadzenia rozmów z różnymi osobowościowo klientami, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, odpowiedzialność, obowiązkowość.PROCEDURA KONKURSOWA :więcej informacji na stronie : https://pupzgorzelec.bip.gov.pl/nabor-pracownikow/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-2-2025-referent-w-dziale-ewidencji-i-swiadczen.html

Miejsce pracy:

Zgorzelec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu



Starszy Referent w Instytucie Matematycznym

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa pracowników i studentów w kwestiach dotyczących procesu kształcenia. Prace administracyjno-biurowe związane z organizacją i realizacją...

Starszy Referent w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego...

Referent ds. biurowych

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: SUMIENNOŚĆ Wymagania inne: