Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1) wykształcenie: średnie,2) Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, konieczne udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień publicznych,Podstawowe wymagania:praktyczna znajomość obsługi komputera Microsoft Office (Word, Excel),praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i jej aktów wykonawczych,dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Referent ds. eksploatacji
Zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.zgm.bip.legnica.eu zakładka nabory Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office ( Excel, Word, Outlook) Wymagania inne: Wymogi...
Referent do spraw księgowości
Asystent do spraw księgowości wykonuje proste zadania wspomagające prace księgowego. Asystent ds. księgowości jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy wykonywanie podstawowych czynności księgoowych wspomagających prace wykwalifikowanego księgowego,...
Referent / specjalista sl ds. użytkowania lasu i łowiectwa
W zakresie użytkowania lasu: planowanie użytkowania i ewidencja cięć oraz pozyskanie i transport drewna. W zakresie łowiectwa: prowadzenie aktualizacja map obwodów i urządzeń łowieckich; nadzór i rozliczanie dzierżawców obwodów łowieckich z realizacji...