Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- opracowuje wnioski w sprawach zezwoleń na pobyt przesłanych korespondencyjnie przez cudzoziemców przygotowuje zaświadczenia, odpowiedzi na zapytania indywidualne oraz wnioski innych organów, służb i instytucji - w sprawach objętych merytoryczną działalnością Oddziału
- analizuje wnioski pod kątem uzupełnienia braków formalnych
- prowadzi ewidencje w systemach dziedzinowych Wydziału, w tym prowadzi system internetowej rezerwacji wizyt w zakresie spraw objętych merytoryczną działalnością Oddziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta lub w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych.
- znajomość ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach
- znajomość języków obcych: angielski lub niemiecki lub rosyjski lub francuski lub ukraiński na poziomie komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...
Specjalista ds. kontaktu z klientem
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz...
Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate...