Przejdź do treści

Praca: Referent/podinspektor ds podatków i opłat

Urząd Miasta Lubań
Referent/podinspektor ds podatków i opłat
Miejsce pracy: Lubań
Numer: StPr/25/0254
OBOWIĄZKI:
Księgowanie wpłat na kontach podatników z tytułu:- podatku od nieruchomości osób fizycznych,- podatku od nieruchomości osób prawnych,- łącznego zobowiązania pieniężnego,- opłaty za zagospodarowanie odpadów,- wieczystego użytkowania gruntów,- opłaty za przekształcenie użytkowania wieczystego, - zajęcia pasa drogi, - dzierżawy słupów, - sprzedaży kredytowej (ratalnej), - kosztów sprzedaży,- mandatów karnych kredytowanych,- porozumień międzygminnych, - wyroków sądowych pracowników Urzędu Miasta Lubań oraz podległych jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Lubań, - odszkodowań za niedostarczenie przez Gminę Miejską Lubań lokalu socjalnego dla osób z wyrokiem eksmisyjnym, - za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, - dzierżawy gruntów rolnych oraz mienia komunalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Umiejętność pracy w zespole,Obsługa komputera MS Ofice,Wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości.Szczegóły na stronie Urzędu Miasta w Lubaniu: https://bip.miastoluban.pl/urzad,a,91843,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-referentpodinspektor-w-referacie-ds-podatkow-i-oplat-.html.

Miejsce pracy:

Lubań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu



Referent

Informacje o prowadzonym naborze są dostępne na stronie: https://bip.wcrs.wroclaw.pl/oferta-pracy/378/referent-nr-01-07-2025a)wsparcie organizacyjne warsztatów, szkoleń, spotkań, wystaw, konferencji i innych form działalności edukacyjno-informacyjnej w...

Referent

1) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami; 2) udział w pracach komisji przetargowych; 3) sporządzanie obowiązkowych sprawozdań,...

Referent ds. windykacji i eksploatacji lokali użytkowych

szczegółowy zakres obowiązków na stronie ZGM: http://www.zgm.bip.legnica.eu/zgm/nabory Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office ( Excel, Word, Outlook) Wymagania inne: