Przejdź do treści

Praca: Samodzielny referent

Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej i Doskonalenia Nauczycieli
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0646
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa klientów Poradni w zakresie korzystania z usług świadczonych na terenie poradni.2. Obsługa programu ewidencyjno-statystycznego PPP-1.3. Prowadzenie rejestru przyjęć i form udzielonych pomocy klientów Poradni.4. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej.5. Prowadzenie składnicy akt + inne
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja lub pokrewny
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej,- biegła znajomość obsługi komputera,- znajomość przepisów prawa oświatowego, administracyjnego,- wysoka kultura osobista, sumienność, staranność.

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy[Planowany okres zatrudnienia]: 3 miesiące[Godziny pracy]: 07:30 - 15:30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy



Podreferendarz

Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Permanentna obsługa klientów...

Referent ds. pracowniczych i socjalnych

wg programu: obsługa sprzętu biurowego, planowanie i realizacja działań marketingowych, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz wewnętrznych aktów normatywnych i dokumentów, organizowanie eventów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...

Referent ds. płac i kadr

przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną...