Przejdź do treści

Praca: Sekretarka, pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Sekretarka, pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lwówek Śląski
Numer: StPr/25/0309
OBOWIĄZKI:
-prowadzenie kancelarii i sekretariatu Zarządu Zlewni,-przygotowywanie korespondencji zbiorczej dotyczącej spraw organizacyjnych i personalnych,-organizowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, pieczątki służbowe, artykuły spożywcze na potrzeby sekretariatu, artykuły sanitarne, środki czystości dla pracowników Zarządu Zlewni i podległych Nadzorów Wodnych,-dbanie o zaopatrzenie w odzież ochronną i roboczą, posiłki profilaktyczne i napoje,-sporządzanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z budynkami będącymi w administacji Zarządu Zlewni,-prowadzenie rejestru skarg i wniosków-znajomość ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych,-obsługa ePUAP, e-Doręczenia,-obsługa pakietu MS Office,-
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lwówek Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim



Sekretarka

- przyjmowanie, przekazywanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej,- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej,- prowadzenie wymaganych dzienników korespondencyjnych, książek i rejestrów oraz innych urządzeń ewidencyjnych...

Sekretarka

Obsługa urządzeń techniki biurowejobsługa systemu teleinformatycznego prokuratura PROK_SYS i innych systemówobsługa kancelarii, przyjmowanie korespondencjiobsługa interesantów oraz inne czynności biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Koordynator Biura

Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura. Obsługa recepcji oraz połączeń telefonicznych. Zamawianie i kontrola zapasów artykułów biurowych. Wprowadzenie nowych pracowników i przygotowanie ich stanowisk pracy. Koordynacja korespondencji oraz...