Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Sekretarka
Miejsce pracy: Nowa Ruda
Numer: StPr/25/0877
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej w sekretariacie Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie, prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń, elektronicznego rejestru odmów wszczęć, ewidencjonowanie i przekazywanie wyroków i druków KSIP.2. Pobieranie poczty, przydzielanie spraw policjantom.3. Sporządzanie spisów spraw, przekazywanie materiałów ostatecznie zakończonych do składnicy akt.4. Przestrzeganie terminów spraw umorzonych wobec niewykrycia sprawcy przestępstwa przekazując je funkcjonariuszom po uprawomocnieniu.5. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy zespołowej
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : interpretacja przepisów

Miejsce pracy:

Nowa Ruda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Sekretarz kancelarii

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Specjalista w Sekretariacie Instytutu Pedagogiki

Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty będzie odpowiedzialna z realizację zadań administracyjnych w Sekretariacie Instytutu Pedagogiki, w szczególności za: Obsługę...

Sekretarka

Obsługa kancelaryjna szkoły Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: