Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Sekretarka
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/1122
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Sekretarka

- przyjmowanie, przekazywanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej,- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej,- prowadzenie wymaganych dzienników korespondencyjnych, książek i rejestrów oraz innych urządzeń ewidencyjnych...

Sekretarka

Obsługa urządzeń techniki biurowejobsługa systemu teleinformatycznego prokuratura PROK_SYS i innych systemówobsługa kancelarii, przyjmowanie korespondencjiobsługa interesantów oraz inne czynności biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Koordynator Biura

Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura. Obsługa recepcji oraz połączeń telefonicznych. Zamawianie i kontrola zapasów artykułów biurowych. Wprowadzenie nowych pracowników i przygotowanie ich stanowisk pracy. Koordynacja korespondencji oraz...