Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/25/0701
OBOWIĄZKI:
1.Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.2. Zapoznanie z aktualnymi przepisami dotyczącymi biurowości i pracowników prokuraturu.3.Sporządzanie odpisów dokumentów.4. Sporządzanie kserokopii dokumentów na polecenie prokuratora.5. Zakładanie akt, numerowanie, układanie w szafach.6. Przepisywanie decyzji prokuratorów w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych.7. Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.8. Ekspedycja pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera


Wymagania inne:

Odporność na stres, znajomość pracy biurowej i obsługi komputera, wymagane wykształcenie wyższe

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie



Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały,...

Sekretarz sądowy

Czynności sekretarskie, obsługa korespondencji, obsługa interesantów w biurze podawczym, obsługa centrali telefonicznej, obsługa wokand. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, prawnicze Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania...