Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Sekretarka
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/24/1116
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: zdolność koncentracji
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Sekretarka

- obsługa biura podatkowego- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- posługiwanie się systemem PROK-SYS- obsługa urządzeń techniczno biurowej (faks, komputer, kserokopiarka, skaner)- prace przy archiwizowaniu akt ( porządkowanie dokumentacji,...

Sekretarka / Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji...

Sekretarka

obsługa systemu przesyłek w biurze podawczym; przyjmowanie, obsługa oraz udzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie) pod nadzorem pracownika sekretariatu/biura; segregowanie korespondencji wg. grup nadawczych, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją...