Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0112
OBOWIĄZKI:
- wydawanie druków i formularzy deklaracji podatkowych;- pomoc klientom przy umawianiu wizyty w urzędzie;- pomoc przy obsłudze kancelaryjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach



Sekretarka

według programu stażu: rejestrowanie poczty, obsługa telefoniczna klienta zewnętrznego, opisywanie teczek aktowych, redagowanie pism, zaświadczeń, notatek Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera i...

Starszy Referent w Sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki I. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą...

Sekretarka

wg programu: zapoznanie z przepisami dotyczącymi zasad biurowości w jednostce, sporządzanie kopii dokumentacji z prowadzonych postępowań, numerowanie akt, digitalizacja i archiwizacja akt, przyjmowanie korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...