Przejdź do treści

Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Sekretarka
Miejsce pracy: Strzelin
Numer: StPr/25/0154
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługa telefonów, faxów, kserokopiarki. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownika. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Odbiór poczty elektronicznej. Obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Strzelin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie



Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa...

Sekretarka notarialna

biegła obsługa komputera i jego oprogramowania, szybkie pisanie na klawiaturze, podzielna uwga, umiejetność działania pod presją czasu, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, rzeczowa obsługa petentów, pisanie i czytanie aktów, odbieranie...

Sekretarka

w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: