Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja (warunek konieczny!!!)3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie w jednostkach administracji publicznej;2) umiejętność pracy w zespole;3) komunikatywność, samodzielność.
Lubin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Sekretarka
Szkolenie BHP, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej. Skanowanie dokumentów, kserowanie dokumentów. Obsługa programu Edok. Sporządzanie pism. Obsługa klienta, kieorwanie do wydziałów starostwa. Prowadzenie kalendarza spotkań starosty. Wymagania...
Sekretarz sądowy
wg wniosku; sekcja windykacji nalezności sądowych Wymagania inne:
Sekretarz sądowy
wg wniosku; III wydział Rodzinny i Nieletnich Wymagania inne: