Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Miejsce pracy: Sucha Górna
Numer: StPr/25/1642
OBOWIĄZKI:
Organizowanie i kontrolowanie logistyki pałacu, negocjowanie i przygotowanie umów, planowanie działań i ustalanie harmonogramu pracy, kształtowanie wizerunku i budowanie marki pałacu, czuwanie nad całokształtem działań budynku, koordynowanie przepływem informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi we współne projekty. Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych oraz rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Nawiążywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy. Kształtowanie działań usprawnających obsługę klientów. Koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych. Przygotowanie oferty handlowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi, itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sucha Górna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i promocji wydziału
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową komunikację i promocję Wydziału Matematyki, w tym utrzymanie i rozwój jego strony internetowej, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz przygotowywanie...
Specjalista do spraw marketingu
1) współtworzenie kampanii marketingowych dla produktów i usług firmy - od przygotowania koncepcji po wsparcie wdrożenia 2) tworzenie nowoczesnych treści (artykuły, posty, wideo) zgodnie z SEO i storytellingiem 3) prowadzenie i rozwijanie kanałów social...