Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracji biura

Specjalista ds. administracji biura
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
  • Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową.
  • Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji.
  • Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku.
  • Zarządzanie dokumentacją firmy.
  • Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb pracowników.
Wymagania
  • Umiejętność budowania relacji i dobra organizacja pracy.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość MS Office i języka angielskiego (min. poziom B1).
Oferujemy
  • Zatrudnienie na 3/4 etatu, umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie 4000 zł brutto.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny, dofinansowanie nauki angielskiego, miejsce parkingowe, imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pracownik biurowy

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy

w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

Tworzenie ofert, obsługa klienta indywidualnego i firmowego, sprzedaż urządzeń grzewczych, doradztwo w zakresie doboru towaru, rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...