Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0030
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,-obsługa urządzeń biurowych oraz programó komputerowych wykorzystywanych w firmie,-pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,-przygotowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy,- organizacja i udział w wydarzeniach administracyjnych,- monitorowanie skuteczności działań administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



Specjalista ds. Administracji

OFERUJEMY: Jasno sprecyzowany system wynagrodzeń (pensję zasadnicza + premia prowizyjna) Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę Pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie, w młodym oraz przyjaznym i dynamicznym zespole Szkolenia, kursy...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Kadrowej

Szukasz stabilnej pracy w dynamicznym środowisku? Masz doświadczenie w administracji i obsłudze kadrowej? Jeśli cenisz sobie jasne warunki zatrudnienia, premie oraz rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Twoje obowiązki: Wystawianie faktur sprzedażowych i...

Referent ds. administracyjnych

- obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: