Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0024
OBOWIĄZKI:
według programu stażu: realizacja bieżących zadań, zarządzanie korespondencją, obsługa interesantów, sporządzanie raportów i sprawozdań, nadzór nad dokumentacją firmową, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, uczestnictwo w szkoleniach, organizacja stanowiska pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych


Wymagania inne:

staż dla osób bezrobotnych

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy



Pracownik administracyjny

sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, przygotowywanie różnych form korespondencji słuzbowej, redagowanie pism, korespondencji,sprawozdań i notatek służbowych, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do rejestrów i ewidencji...

Technik administracji

Sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych m.in. na podstawie prawa administracyjnego. Przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań itp. Wykonywanie prostych prac organizacyjnych...

Technik administracji

Sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych m.in. na podstawie prawa administracyjnego. Przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań itp. Wykonywanie prostych prac organizacyjnych...