Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0030
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,-obsługa urządzeń biurowych oraz programó komputerowych wykorzystywanych w firmie,-pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,-przygotowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy,- organizacja i udział w wydarzeniach administracyjnych,- monitorowanie skuteczności działań administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: kreatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. ewidencji majątku i umów

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyposażenia meblowego oraz procedowanie umów dla całego Wydziału. Zakres obowiązków: bieżąca ewidencja majątku,...

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

Prowadzenie działań związanych z obsługą biura, Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, Przygotowywanie pism, Kontakt z klientami i dostawcami, Przygotowywanie zestawień oraz rozliczeń, Sporządzanie raportów, zestawień, podsumowań, Segregacja,...

Referent / Referentka do obsługi korespondencji

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe,...