Ogłoszenie numer: 9591568, z dnia 2025-03-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Bolesławiec
Opis stanowiska
- Obsługa biura i rejestrowanie korespondencji.
- Przygotowywanie pism i dokumentów.
- Kontakt z klientami i dostawcami.
- Rozliczenia, raporty, zestawienia.
- Archiwizacja i skanowanie dokumentów.
- Współpraca międzydziałowa.
- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
- Koordynacja spraw socjalnych pracowników.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie.
- Umiejętność obsługi komputera (Excel).
- Znajomość urządzeń biurowych.
- Wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne.
- Sumienność, odpowiedzialność.
- Organizacja pracy własnej.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilność zatrudnienia w uznanej firmie.
- Udział w interesujących projektach.
- Szkolenia zawodowe.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowe wypłaty.
- Przyjazna atmosfera pracy.
- Narzędzia pracy.
- Prywatna opieka medyczna.
- Opcja ubezpieczenia grupowego.
Pracownik ds. obsługi dokumentacji
Obsługa magazynu teczek w obiegu bieżącym, przygotowywanie do wydawania teczek, przygotowywanie teczek do przekazania do innych oddziałów ZUS. Digitalizacja dokumentacji. Udostępnianie teczek przechowywanych w magazynach teczek świadczeniobiorcy i płatnika...
Technik administracji
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych,- obsługa klienta:wydawanie i przyjmowanie wniosków,- prowadzenie książki korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie poczty,- pomoc w prowadzeniu spraw klintów PCPR,- obsługa urządzeń biurowych,- układanie...
Technik administracji
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych,- obsługa klienta:wydawanie i przyjmowanie wniosków,- prowadzenie książki korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie poczty,- pomoc w prowadzeniu spraw klintów PCPR,- obsługa urządzeń biurowych,- układanie...