Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracyjnych

Ogłoszenie numer: 9591568, z dnia 2025-03-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Bolesławiec

 

Opis stanowiska

  • Obsługa biura i rejestrowanie korespondencji.
  • Przygotowywanie pism i dokumentów.
  • Kontakt z klientami i dostawcami.
  • Rozliczenia, raporty, zestawienia.
  • Archiwizacja i skanowanie dokumentów.
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Koordynacja spraw socjalnych pracowników.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Umiejętność obsługi komputera (Excel).
  • Znajomość urządzeń biurowych.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne.
  • Sumienność, odpowiedzialność.
  • Organizacja pracy własnej.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia w uznanej firmie.
  • Udział w interesujących projektach.
  • Szkolenia zawodowe.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowe wypłaty.
  • Przyjazna atmosfera pracy.
  • Narzędzia pracy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Opcja ubezpieczenia grupowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pracownik ds. obsługi dokumentacji

Obsługa magazynu teczek w obiegu bieżącym, przygotowywanie do wydawania teczek, przygotowywanie teczek do przekazania do innych oddziałów ZUS. Digitalizacja dokumentacji. Udostępnianie teczek przechowywanych w magazynach teczek świadczeniobiorcy i płatnika...

Technik administracji

- wykonywanie prac administracyjno-biurowych,- obsługa klienta:wydawanie i przyjmowanie wniosków,- prowadzenie książki korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie poczty,- pomoc w prowadzeniu spraw klintów PCPR,- obsługa urządzeń biurowych,- układanie...

Technik administracji

- wykonywanie prac administracyjno-biurowych,- obsługa klienta:wydawanie i przyjmowanie wniosków,- prowadzenie książki korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie poczty,- pomoc w prowadzeniu spraw klintów PCPR,- obsługa urządzeń biurowych,- układanie...