Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. kadr i płac

ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W ZŁOTORYI
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Złotoryja
Numer: StPr/25/0456
OBOWIĄZKI:
1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych 2. Prowadzenie akt osobowych. 3. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy.4. Sporządzanie analiz, statystyk i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia. 5. Współpraca z PUP w Złotoryi w zakresie organizacji stażów pracy, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, prac społecznie- użytecznych itp.. 6. Przygotowanie naboru pracowników zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych. 7. Planowanie zatrudnienia i funduszu płac. 8. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń pracowników.9. Sporządzanie dokumentacji dot,. podatku dochodowego, 10.Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych , zgłoszeń,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Ceryfikat - Technik ekonomista


Wymagania inne:

[Inne] : szczegółowe warunki o składaniu ofert na stronie ŚDS w Złotoryi oraz BIP ŚDS o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Miejsce pracy:

Złotoryja


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 970,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi



Referent ds. płac i kadr

przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną...

Specjalista ds. Kadr i Płac

Na tym stanowisku będziesz: prowadzić pełną obsługę płacową dla ok. 200 osób, zajmować się rozliczeniami i dokumentacją (ZUS, US, GUS), wystawiać zaświadczenia i dokumenty płacowe, przygotowywać pisma dla instytucji zewnętrznych, wspierać...

Referent ds. kadr, płac i księgowości

1)Obsługa programu informatycznego PŁATNIK wyrejestrowywanie, zarejestrowanie, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.2)Dekretowanie dokumentów księgowych w zakresie zadań własnych i zleconych.3)Rozliczanie...