- prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac,
- aktualizację baz danych osobowych pracowników i zleceniobiorców,
- sporządzanie comiesięcznej dokumentacji rozliczeniowej do ZUS,
- rozliczanie comiesięczne podatku PIT-4,
- sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11/8B pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczenia rocznego PIT-4R,
- sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,
- wyjaśnianie i ustalanie statusów ZUS zleceniobiorców.
- preferowane wykształcenie ekonomiczne,
- minimum 4-letnie doświadczenie pracy w dziale kadr i płac na podobnym stanowisku,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość systemu kadrowego Symfonia R2P i MS Office będzie dodatkowym atutem,
- praca stacjonarna w biurze.
- umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w stabilnej firmie, w dogodnej lokalizacji Wrocławia (Krzyki),
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- pakiet medyczny,
- udział w eventach firmowych.
Specjalista ds. kadr i płac
rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa systemu...
Referent ds. Kadr i Płac
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie...
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Opis stanowiska: samodzielne prowadzenie spraw kadrowych oraz dokumentacji pracowników, przygotowywanie i archiwizacja dokumentów związanych z zatrudnieniem, obsługa systemów kadrowych i wprowadzanie danych do ewidencji, kontrola terminów badań lekarskich,...