- rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac,
- sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON,
- sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- obsługa systemu kadrowo-płacowego,
- obsługa dofinansowań SODiR,
- bieżąca obsługa spraw pracowniczych.
- wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie w dziale HR,
- praktyczna znajomość obsługi programu PŁATNIK oraz programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT Nexo (będzie dodatkowym atutem),
- biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
- zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę w stabilnej firmie.
Specjalista ds. Kadr i Płac
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy, naliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, aktualizację baz danych osobowych pracowników i zleceniobiorców,...
Referent ds. Kadr i Płac
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie...
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Opis stanowiska: samodzielne prowadzenie spraw kadrowych oraz dokumentacji pracowników, przygotowywanie i archiwizacja dokumentów związanych z zatrudnieniem, obsługa systemów kadrowych i wprowadzanie danych do ewidencji, kontrola terminów badań lekarskich,...