Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/24/1227
OBOWIĄZKI:
Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.Prowadzenie akt osobowych.Naliczanie list płac.Obsługa programu Płatnik ZUS i OptimaZnajomość przepisów zasiłkowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Referent ds. kadr

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: obsługa kadrowa pracowników oraz zleceniobiorców Spółki - prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie innej dokumentacji pracowniczej m.in.. przygotowywanie i nadzorowanie umów o...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Projektów HR

Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach Wsparcie powdrożeniowe dla klientów Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z...