Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
Wymagania inne:
Kłodzko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Referent ds. kadr
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: obsługa kadrowa pracowników oraz zleceniobiorców Spółki - prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie innej dokumentacji pracowniczej m.in.. przygotowywanie i nadzorowanie umów o...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Projektów HR
Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach Wsparcie powdrożeniowe dla klientów Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z...