Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0482
OBOWIĄZKI:
Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.Prowadzenie akt osobowych.Naliczanie list płac.Obsługa programu Płatnik ZUS i OptimaZnajomość przepisów zasiłkowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Inspektor ds. kadr i płac

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej: Akt osobowe, ewidencja czasu pracy, e-teczki osobowe.Naliczanie płac: sporządzanie list płac, obliczanie wynagrodzeń, rozliczanie świadczeń. Zatrudnianie i rozwiązywanie stosunków pracy: sporządzanie umów, zgłaszanie...

Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obsługi sekretariatu

Zajmowanie się pracami działu Organizacyjnego w zakresie: prowadzenie prac w zakresie kadrowo-płacowym, monitoringu obiegu dokumentów Spółki, prowadzenia ewidencji odzieży roboczej,środków BHP oraz środków trwałych, wsparcie funkcjonowania sekretariatu,...

Inspektor do spraw kadr i płac

Prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowej i płacowej, naliczanie wynagrodzeń, skłedek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Wymagania inne: - doświadczenie na podobnym stanowisku- znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac, - komunikatywność i...