Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą
Kłodzko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Inspektor ds. kadr i płac
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej: Akt osobowe, ewidencja czasu pracy, e-teczki osobowe.Naliczanie płac: sporządzanie list płac, obliczanie wynagrodzeń, rozliczanie świadczeń. Zatrudnianie i rozwiązywanie stosunków pracy: sporządzanie umów, zgłaszanie...
Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obsługi sekretariatu
Zajmowanie się pracami działu Organizacyjnego w zakresie: prowadzenie prac w zakresie kadrowo-płacowym, monitoringu obiegu dokumentów Spółki, prowadzenia ewidencji odzieży roboczej,środków BHP oraz środków trwałych, wsparcie funkcjonowania sekretariatu,...
Inspektor do spraw kadr i płac
Prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowej i płacowej, naliczanie wynagrodzeń, skłedek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Wymagania inne: - doświadczenie na podobnym stanowisku- znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac, - komunikatywność i...