Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą
Kłodzko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds. Kadr i Płac
Zadania: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji Współpraca z biurem rachunkowym oraz instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PIP, PPK) Udział w...
Samodzielny specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie powierzonych mu obowiązków, do których należą w szczególności: prowadzenie spraw dotyczących zatrudnienia i płac, załatwianie spraw pracowniczych w zakresie ubezpieczeń...
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Obowiązki: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy; rozliczanie pracowników zatrudnionych na umowę o pracę (ok. 200 osób.); naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych świadczeń pracowniczych; obsługa programu kadrowo-płacowego; nadzór...