Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe staż pracy na danym stanowisku minimum 3 lata ( dział kadr) praktyczna znajomość przepisów prawa ( Kodek Pracy) i ubezpieczeń społecznych , doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji ( akta osobowe, umowy , świadectwa pracy itp) , dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, sporzadzanie zaświadczeń i pism do róznych instytucjiznajomość jezyków obcych mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw kadr
znajomośćpodstaw rachunkowości, obsługa programów księgowych, obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Specjalista do spraw kadr płac
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACYZakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie akt osobowych pracowników2) sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy3) sporządzanie pism dotyczących zatrudniania pracowników4) kontrola...
Specjalista do spraw kadr
znajomośćpodstaw rachunkowości, obsługa programów księgowych, obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: