Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe staż pracy na danym stanowisku minimum 3 lata ( dział kadr) praktyczna znajomość przepisów prawa ( Kodek Pracy) i ubezpieczeń społecznych , doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji ( akta osobowe, umowy , świadectwa pracy itp) , dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, sporzadzanie zaświadczeń i pism do róznych instytucjiznajomość jezyków obcych mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik kadr
prowadzenie sekretariatu i spraw kadrowych, rozliczanie czasu pracy kierowców w transporcie międzynarodowym Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: znajomość spraw kadrowych, umiejętność rozliczania czasu pracy kierowców w...
Specjalista do spraw kadr
Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i zwalnianych pracowników do instytucji, sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO, sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,...
Specjalista ds. kadr i administracji
Opis stanowiska: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy i innych dokumentów personalnych, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień...