Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1927
OBOWIĄZKI:
•Profesjonalną obsługę klientów i partnerów z rynku niemieckiego – telefonicznie, mailowo i na spotkaniach.•Weryfikację i opiekę nad dokumentacją – umowy, dane klienta i inne formalności będą w Twoich rękach.•Pozyskiwanie nowych zleceń – przygotowywanie ofert i aktywne wsparcie działu sprzedaży.•Opiekę nad aktualnymi kontraktami – przedłużanie, aktualizacja i dbanie o ich przebieg.•Pracę z systemem CRM – aktualizacja danych, kontrola jakości, raportowanie.•Budowanie relacji z klientami – bo wierzymy, że dobra współpraca opiera się na zaufaniu.•Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy – jesteśmy zespołem i razem budujemy naszą markę.Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreślony , praca w godzinach od 8.00-16.00Kontakt z pracodawcą: telefoniczny i elektroniczny Sala E , C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: bardzo dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie pomaturalne/ policealne bardzo dobry kontakt z klientem biegła obsługa komputera z obsługą interntu biegła obsługa komputera Microsoft Office znajomosć języka niemieckiego znajomość j. niemieckiego na poziomie B2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów...

Specjalista obsługi klienta

Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...