Business Bridge Group to agencja rekrutacyjna, która zatrudnia doświadczonych specjalistów. Poszukujemy oraz skutecznie znajdujemy odpowiednich kandydatów na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie dla firm w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy pracę.
Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży OZE – szukamy osoby na stanowisko:
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu oraz samodzielne księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- analiza kont księgowych w celu wykrywania i eliminowania niezgodności oraz ewidencja kosztów z uzgadnianiem z kontami księgi głównej
- rozliczanie delegacji pracowników i umów B2B z podwykonawcami
- realizacja przelewów bankowych dla pracowników i kontrahentów oraz księgowanie wyciągów bankowych
- uzgadnianie sald na kontach księgowych i z kontrahentami oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- wsparcie działu kadr w bieżących zadaniach
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane rachunkowość lub finanse
- minimum dwuletnie doświadczenie w księgowości spółek z o.o.
- aktualna wiedza z zakresu rachunkowości i podatków
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz programu Optima
- doświadczenie w obszarze kadr będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- narzędzia pracy, w tym laptop i telefon, oraz możliwość pracy stacjonarnej z jednym dniem pracy zdalnej w tygodniu
- udział w kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport i nauki języków
- spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę w zespole
Specjalista / Specjaliskta ds. Pełnej Księgowość
Odpowiedzialność Obejmuje: Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki. Zapewnienie zgodności rozliczeń z przepisami prawa, zwłaszcza w zakresie VAT i CIT. Przygotowywanie deklaracji (JPK) i obowiązkowych sprawozdań GUS. Nadzór nad prawidłowym...
Samodzielny księgowy
prowadzenie pełnej księgowości firmy, ewidencja dokumentów księgowych, w tym faktur i wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków oraz rejestrów VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych i raportów dla GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów...
Referent ds. księgowości
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie...