W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy do naszego biura we Wrocławiu przy ulicy Granicznej 28, osoby na stanowisko:
- Zarządzanie codziennymi operacjami biura
- Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją firmy
- Obsługa klientów (rejestracja zleceń, fakturowanie, obsługa posprzedażowa)
- Obsługa korespondencji i kontaktów telefonicznych
- Realizowanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego
- Minimum średnie wykształcenie
- Doświadczenie w obszarze finansowym (preferowane)
- Komunikatywność, zaangażowanie, zdolności organizacyjne
- Znajomość MS Office, odporność na stres, zdolność do pracy w zespole
- Znajomość języka niemieckiego będzie atutem
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie i premie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
Inspektor w referacie inwestycji
1) określanie danych wyjściowych do projektowania,2) udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności: przygotowanie opisówprzedmiotu zamówienia, formułowanie warunków udziału wykonawców, praca w komisjachprzetargowych, konstruowanie...
Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji biurowej. Organizacja bieżącej pracy oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura. Redagowanie pism i przygotowywanie raportów. Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej. Wymagania: Prawo jazdy kat. B –...
Referent / Referentka ds. obsługi korespondencji
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe,...