- Obsługa klientów według standardów firmy
- Dodawanie wszystkich informacji do systemu
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami
- Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań
- Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań
- Mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej
- Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Umiejętności sprzedażowe
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność i samodzielność w organizacji pracy
- Umowę o pracę podpisywaną
- Benefity pracownicze
- Pracę w międzynarodowej firmie
Oferta dotyczy pracy stałej.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...
Specjalista ds. kontaktu z klientem
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz...
Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate...