Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego

Do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego .
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Majakowskiego 7

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • ustalanie terminów dostaw oraz ich potwierdzanie telefoniczne z konsumentem na terenie UE
  • kontakt z klientem niemieckojęzycznym – udzielanie odpowiedzi na zadane pytania
  • udzielanie pomocy kierowcą realizującym dostawy w kontakcie z organami kontrolnymi i klientami
  • rozwiązywanie problemów związanych  z dostawami zgłaszanych przez kontrahentów
  • informowanie i kontakt z kontrahentami w sprawie dostaw
WYMAGANIA:
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym (poziom B1) warunek konieczny
  • komunikatywność.
  • doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • studenci 4 roku filologii germańskiej – mile widziani
OFERUJEMY POZA WYNAGRODZENIEM:
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED,
  • kartę sportowa MULTISPORT
  • premiowany  program poleceń,
  • dla obcokrajowców pomoc prawną w załatwieniu karty pobytu czasowego lub stałego ,
  • zapewniamy szkolenie i wdrożenie do pracy przez doświadczonych pracowników
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Bejot E-com Solution sp. z o.o. z siedzibą ul. Majakowskiego 7; 54-317 Wrocław (zleceniodawca- administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Bejot E-com Solution sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę.


Pracownik obsługi klienta

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...

Pracownik obsługi klienta

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...

Pracownik obsługi pieca konwekcyjnego/pracownik obsługi klienta

Obsługa klienta: przyjmowanie zamówień, obsługi wagi, doradzanie klientomObsługa pieca: przygotowywanie pieca do pracy, załadunek wsadu, regulacja parametrów, wyładunek i czyszczenieUtrzymanie czystości stanowiska pracy: dbanie o porządek w miejscu...