
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr Ref.: 19607
Zadania:
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
- Obsługa posprzedażowa klientów B2B
- Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień
- Przygotowywanie raportów
- Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz. angielskiego – warunek konieczny
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Mile widziana znajomość systemów ERP
- Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Umowa o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u klienta
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit i programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego
•Profesjonalną obsługę klientów i partnerów z rynku niemieckiego – telefonicznie, mailowo i na spotkaniach.•Weryfikację i opiekę nad dokumentacją – umowy, dane klienta i inne formalności będą w Twoich rękach.•Pozyskiwanie nowych zleceń –...
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Specjalista obsługi klienta
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...