Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań.
  • Współpraca zespołowa w realizacji celów.
  • Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta.
  • Rozwiązywanie problemów przy użyciu odpowiednich narzędzi.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność korzystania z IT i narzędzi technologicznych.
  • Dbałość o szczegóły i skupienie na rozwiązaniach.
  • Gotowość do ciągłej nauki i poznawania nowości.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klientów z sektora premium.
  • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę w znanej, luksusowej marce z obsługą premium.
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju umiejętności.
  • Wspierające i integrujące środowisko pracy.
  • Wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Konsultant Klienta z Językiem Niemieckim

Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych produktów po interakcji z...

Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...