Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 9533665, z dnia 2025-03-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
  • Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
  • Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
  • Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.

Wymagania

  • Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
  • Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Wiedza techniczna i administracyjna,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).

Oferujemy

  • Równe szanse dla wszystkich,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
  • Eventy integracyjne,
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...

Customer Service Advisor with German

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...