Ogłoszenie numer: 9468817, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
- Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
- Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
- Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
- Proaktywne szukanie rozwiązań.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
- Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Specjalista ds. Wynajmu
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat...
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowychbudowanie pozytywnych relacji z klientemprzygotowywanie ofert i zamówieńdoradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie realizacji zamówieniapodróże służbowe do Niemiec Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Konsultant ds. Wynajmu Samochodów
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych...