na czas określony
PKO Biuro Maklerskie - Wrocław, Ks. Piotra Skargi 1
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów,
- realizujesz wyznaczone zadania,
- podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,
- współpracujesz z innymi jednostkami banku.
- posiadasz podstawową wiedzę o rynku kapitałowym,
- masz wykształcenie wyższe lub w jesteś trakcie studiów,
- jesteś osobą uczciwą, dokładną, komunikatywną, szybko się uczysz,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane),
- znasz pakiet MS Office (Word, Excel),
- masz prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą otwartą na podróże służbowe.
- Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...
Specjalista ds. kontaktu z klientem
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz...
Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate...