Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
- obsługujesz reklamacje
- podejmujesz decyzje finansowe
- zgłaszasz nieprawidłowości.
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
- potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
- masz zdolności komunikacyjne
- lubisz pracę zespołową
- potrafisz organizować swój czas
- swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
- mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Pracownik Działu Technicznego (branża budowlana)
codzienna współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Spółki przyjmowanie dostaw farb/ wydawanie farb przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych kontrola realizacji zleceń przez firmy partnerskie kontakt telefoniczny,...
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych...