Specjalista ds. przetargów
Miejsce pracy: Lubin
Zadania:
- sporządzanie kalkulacji kosztów do przetargów,
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie postępowania ofertowego z zachowaniem procedury postępowania ofertowego i związanej z tym korespondencji,
- pozyskiwanie listów referencyjnych,
- prowadzenie rejestru ofert,
- śledzenie informacji zawartych w biuletynie zamówień publicznych, ogłoszeń i doniesień prasowych,
- prowadzenie prawidłowej ewidencji otrzymanych i zrealizowanych zamówień i umów,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie min. 2-letnie w zamówieniach publicznych,
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
- znajomość obsługi komputera (Excel, Word),
- prawo jazdy kat. B,
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- zdolności negocjacyjne, komunikatywność, samodzielność,
- Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- tryb pracy: stacjonarna,
- pełny etat,
- umowa o pracę,
- rekrutacja zdalna: do wyboru - tak / nie.