Ogłoszenie numer: 10043950, z dnia 2025-07-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP)
- Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań wynikających z kontraktów
- Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami
- Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców, dostawców i usługodawców
- Wsparcie kierownika w przygotowywaniu zestawień, harmonogramów, raportów, prognoz finansowych oraz budżetu
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomia, finanse lub kierunki techniczne)
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela
- Podstawowa znajomość procesów finansowych i terminologii budowlanej
- Dokładność, skrupulatność oraz zdolności analityczne
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Pracę przy ciekawych, różnorodnych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami
- Pakiet świadczeń socjalnych, m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny
- Zniżka na bilety kolejowe do 90%
- Szkolenia branżowe i współpracę z ekspertami
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników
Referent ds. księgowości
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie...
Specjalista ds. księgowości
Księgowanie bieżących dokumentów finansowych w systemie FK Kontrola poprawności i kompletności księgowań Uzgadnianie sald oraz udział w zamknięciach okresów Współpraca przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych Nadzór nad płatnościami i rozliczeniami...
Specjalista ds. rozliczeń
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP) Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań wynikających z kontraktów Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami Egzekwowanie...